Wednesday, August 26, 2015

Ayağımı yerden kessin yeter


Fotoğrafta gördüğünüz bisikletten almayı düşünüyorum. Tabi öncesinde bazı alacaklarımı temin etmiş olmam lazım. İmkansıza yakın bir şeyden bahsediyorum ama müsaade edin de heves edeyim. Bu bisikleti bir eşeğe benzetiyorum ben. Çok sevimli. Katlanabilir olması istediğim zaman toplu taşımaya da rahatlıkla binebilmemi sağlayacak. İşe giderken yürüdüğüm mesafeler uzun. O yüzden git gel günde 20 dakikalık bir kazanç sağlayabilirim. Bir de tabi öğlen yemek yiyebileceğim alan genişlemiş oluyor. Bu da bu blogun  daha zengin, biraz daha uzun süreli olabileceği anlamına geliyor.  Mesela içinde bulunduğum şartlarda Karaköy'de yemek istesem 15 dakika içinde yiyip kalkmak gerekiyor ki o ara hangi tespiti yapacağım da buraya yazacağım? Evet bir bisiklet şart.  Çünkü son yemek yiyecek yer de bittiğinde beyaz adam o zaman Sodexho'nun yenilmeyeceğini anlayacak. Ugh!

Blogdan arkadaşıma bahsederken seninkisi de bir nevi mikro gezginlik dedi. Hoşuma gitti bu laf. Daha makro bir gezgin olmayı tercih ederdim ama yine de gezebilmek güzel. 




1 comment:

  1. bisiklet tasarımı gerçekten çok hoş fakat fiyatına göre biraz ağır. 12kg civarında bir şey baksanız daha sonra taşırken çok daha rahat edersiniz.

    ReplyDelete